Top posts
-
مدیریت ارتباط با مشتری در ایران - CRM
فناوری اطلاعات امروزه بیش از هر دوره در ساختار تجارت و سازمانها نفوذ کرده و تاثیر گذار است.یکی از مهمترین مباحث فناوری اطلاعات چگونگی ارتباط با مشتریان است که در قالب سیستم های سی،آر،ام برای آن راه حل توسط شرکت های مختلف ارائه شده است و شرکت های بزرگ...
-
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
از نظر تاریخی، تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر، رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روشهای جدید به سرعت رشد کرد و مصرف انبوه رخ نمایاند، واسطه ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده، رابطه سنتی بین تولید کنندگان و...
-
اقدامات مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
خدمات مشتری خوب ضامن موفقیت طولانی مدت حفظ مشتری یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی در کسب و کار آنلاین می باشد، زیرا تنها چند کلیک از دنیای رقابت فاصله دارید. چرخه عمر مشتری در اینترنت سریعتر از فروش سنتی می باشد که برای صاحبان فروشگاه بسیار خسته کننده...
-
CRM چیست - آیا کسب و کارمان نیاز به CRM دارد؟
چگونه متوجه شویم کسب و کار ما به CRM نیاز دارد؟بسیار ساده است. اگر کسب و کارتان به گونه ای است که با فروش،بازار و خدمات مشتری سر و کار دارد، به نرم افزار CRM نیاز دارد.مهم نیست کسب و کارتان تا چه اندازه کوچک و یا بزرگ باشد، روزهای مدیریت مشتریان بر اساس...
-
چالشهای بازاریابی در دنیای امروز
امروزه بسیاری از شرکت ها با مشتریان بالقوه خود از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند و اطلاع رسانی به مخاطبان بسیار سریع تر و ساده تر از گذشته شده است. اما از سوی دیگر، حجم داده های مشتریان بالقوه و ارتباطات آنها به سرعت به هزاران و...
-
اهمیت و كاركرد بازاریابی داخلی
بازاریابی داخلی یکی از مباحث بازاریابی است که حدود 30 سال قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان سازمانها و ارائه خدمات با کیفیت به آنان توسط بری (1981) مطرح گردید.باوجود گسترش مفهوم در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده کمی از آن شده...
-
رشد کسبوکار در دوران رکود؛ مدیریت ارتباط با مشتری چگونه به شما کمک میکند؟
واقعیت آن است که هیچ کسب وکاری بدون مشتری نمی تواند به بقای خود ادامه دهد. کسب وکارهای موفق با مشتریان خود به خوبی ارتباط برقرار می کنند و پیوسته به سطوح بالایی از رضایت مشتری دست می یابند. علاوه بر این، از تمام اطلاعات در دسترس برای مدیریت و به پیش راندن...
-
یک تعریف ساده از نرم افزار CRM
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، یک تکنولوژی برای مدیریت کلیه ارتباط های یک شرکت، تعاملات و معاملات بین شرکت و مشتری. هدف ساده است: ارتباط های کسب و کارت را بهبود ببخش. یک سیستم CRM به شرکت ها جهت ارتباط با مشتری، پروسه های ساده و افزایش سودآوری کمک...
-
5 فیلمی که هر مدیر و کارشناس فروش باید ببیند
افراد شاغل و مدیران موفق هم نمی توانند به صورت 24 ساعته در طول هفت روز هفته مشغول به کار باشند. هر انسانی نیاز به تفریح و استراحت دارد و چه خوب می شود که در زمان استراحت هم مطالب جدیدتری برای موفقیت کسب کرد. یکی از بهترین تفریح ها دیدن فیلم است و چقدر...
-
تولید لید: انواع سرنخ، جذب و مدیریت Lead
سرنخ یا Lead چیست؟ لید به مخاطبانی گفته می شود که به کسب وکار شما علاقه نشان داده و اطلاعات خود را ثبت کرده اند. برخلاف تماس های تصادفی که با افراد گرفته می شود، lead های آنلاین هدف دار هستند و برای پیشبرد اهداف کسب وکار فایده دارند. لیدها بر اساس مرحله...
-
CRM & Loyalty
The purpose of a CRM tool is to optimise customer insight with a view to identify consumer categories and improve segmentation. Our tool allows the retailer to implement a sound multiple touch point strategy with all information and data converging in...
-
SarvCRM GattingStarted
راهنمای آغاز به کار SarvCRM & For more information, please visit https://www.sarvcrm.com http://www.sarveno.com/نرم-افزار-crm/ http://www.sarveno.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-crm/
-
تکنولوژی های مفید موازی با نرم افزار CRM
هر کسب و کاری برای نمایش بهتر محصول خود و برای برقراری ارتباط بهتر نیاز به استفاده از شکل های مختلف تکنولوژی دارد. همچنین ابزارهای تکنولوژی باعث شناخت بهتر و گسترش کسب و کار شما می شود. در اینجا می خواهیم به بررسی تعدادی از تکنولوژی های موازی با نرم افزار...
-
Published from Overblog
My post today is a collaboration with my colleague Dave Boyce, Chief Strategy officer for InsideSales.com (as well as a board member at Forrester Research) and Justin Lindsey, SVP of Analytics for ...